Povědomí a znalost značky společnosti Coca Cola – Karolína Ivanovová
Karolína Ivanovová
Bachelor's thesis
Povědomí a znalost značky společnosti Coca Cola
Awareness and Knowledge of the Coca Cola Brand
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo představit značku z marketingového pohledu, povědomí o ní, její tvorbu, její aspekty, způsoby, jakými působí na zákazníky a další teoretické informace o značce. Praktická část byla zaměřena na konkrétní značku – značku Coca-Cola. V této práci je nastíněn pohled na historii této společnosti, vývoj jejího loga po grafické stránce, dále její současné postavení na trhu …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to describe brand from marketing point of view, brand awareness, branding, the aspects of a brand, the ways brand influences consumers and other teoritical informations about it. The practical part of this thesis focuses on a particular brand – The Coca-Cola Company. There´s described the way Coca-Cola was created and continued growing throughout the history, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/113265
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2016
- Supervisor: Jana Gibarti
- Reader: Werner Bernatík
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika
Theses on a related topic
-
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
Elena Chadžieva -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Giang Helen Phamová