Business model pro založení moderní půjčovny automobilů – Bc. Lucie Janíková
Bc. Lucie Janíková
Master's thesis
Business model pro založení moderní půjčovny automobilů
Business Model for the Establishment of a Modern Car Rental
Abstract:
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit business model zcela nového podnikatelského subjektu, kterým je autopůjčovna ve městě Brno. V teoretické části práce jsou uvedeny poznatky z odborné literatury, které se zabývají podnikáním a tvorbou business modelů. Praktická část práce obsahuje sestavený business model pro autopůjčovnu, a to na základ nově nabytých poznatků a teoretických znalostí. Praktická …moreAbstract:
This thesis aims to create a business model for a completely new entrepreneurial venture, a car rental service in the city of Brno. The theoretical part of the thesis presents findings from professional literature that deals with entrepreneurship and business model creation. The practical part of the thesis includes a constructed business model for the car rental service based on newly acquired knowledge …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANÍKOVÁ, Lucie. \textit{Business model pro založení moderní půjčovny automobilů}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/fwqadw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janíková, Lucie. Business model pro založení moderní půjčovny automobilů. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Analýza business modelů netradičních nemovitostí v přírodě určených ke krátkodobému pronájmu
Rostislav Borský -
Produktová a cenová analýza vozu ŠKODA Karoq na trhu Velké Británie
Lukáš Salwender -
Analýza změny struktury trhu osobních vozů ve Španělsku
Filip Šnajdr -
Analýza vývoje elektro-mobility na evropském trhu a ve světě
Dominika Levická -
Analýza spotřebitelského chování na trhu s elektrickými vozy
Jiří Nezval -
Analýza trhu s ojetými vozy v ČR
Břetislav LOGAJ -
Finanční analýza trhu s ojetými vozy
Daniel Jinek -
Potenciál gruzínského trhu společnosti ŠKODA AUTO
Ondřej Telín