Chování spotřebitele na trhu se vzdělávacími kurzy v ČR – Bc. Andrea Soukupová
Bc. Andrea Soukupová
Master's thesis
Chování spotřebitele na trhu se vzdělávacími kurzy v ČR
Consumer behavior on the market with educational courses.
Anotácia:
Soukupová, A., Chování spotřebitele na trhu se vzdělávacími kurzy. Diplomová prá-ce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce se zabývá chová-ním spotřebitelů ve věku 15 – 40 let na trhu se vzdělávacími kurzy v České repub-lice. V práci se identifikují důvody k navštívení i nenavštívení kurzů neformálního vzdělávání, faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu a preferovaná forma výuky …viacAbstract:
Soukupová, A., Consumer behavior on the market with educational courses. Diploma Thesis. Brno: Mendel university, 2018.The diploma thesis deals with behavior of the 15 – 40 years old consumers on the market with educational courses in the Czech Republic. Reasons for participating or not participating courses of nonformal educational courses are included in this thesis, as well as factors influencing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Chování a potřeby uživatelů vzdělávacího webu ČT edu
Kamila Prosická -
Promotion of the intensive pre-study Czech language courses in Zlin on the international market of educational services
Sergey Khmelinin -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Social Media Marketing
Nia Todua