Ing. Michaela Nováková

Master's thesis

Mezinárodní marketingové plánování, STEEP analýza prostředí

International Marketing Planning, STEEP analysis of Environment
Abstract:
Obsahem mojí diplomové práce je přiblížení obsáhlé problematiky marketingového plánování, kterému jsem se věnovala už ve své předchozí bakalářské práci. Tentokrát se však zaměřuji na strategickou složku marketingového plánu a to na mezinárodní úrovni. Musím zde vyzdvihnout význam marketingových analýz vzdáleného podnikatelského prostředí, které ovlivňují vstup a celkovou úspěšnost firmy na zahraničním …more
Abstract:
The content of my thesis is the focus on the comprehensive questions of marketing planning to which I have already devoted myself in my previous bachelor’s thesis. This time I will elaborate on the strategic part of the marketing plan, namely at international level. I have to highlight the importance of marketing analyses of the geographically far away entrepreneurs’ environments which affect the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2008
  • Supervisor: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní