Bc. Wei Sun

Bakalářská práce

The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions

The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Anotace:
The objective of this bachelor’s thesis is to examine how brand reputation influences the purchasing decisions of Chinese and Czech Generation Z and to identify ways in which brand reputation may facilitate purchase intentions. This thesis focuses on a literature review, a case study, and informative research. By comprehending general information about Generation Z and how Generation Z thinks, the …více
Abstract:
The objective of this bachelor’s thesis is to examine how brand reputation influences the purchasing decisions of Chinese and Czech Generation Z and to identify ways in which brand reputation may facilitate purchase intentions. This thesis focuses on a literature review, a case study, and informative research. By comprehending general information about Generation Z and how Generation Z thinks, the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s., AMBIS University