Mgr. Lucie Kuncová
Master's thesis
Sebehodnocení na 1. stupni ZŠ
Self-assessment at the Primary School
Abstract:
Diplomová práce ,,Sebehodnocení dětí na 1. stupni ZŠ“ pojednává o sebehodnocení dětí jakožto o prostředku vedoucím k všestrannému rozvoji jejich osobnosti. V teoretické části se zaměřuji na vztah formativního hodnocení a sebehodnocení, možnosti sebehodnocení v běžné výuce, na prostředky a způsoby sebehodnocení vhodné pro žáky prvního stupně základních škol a vztah mezi sebehodnocením a autoregulací …moreAbstract:
The thesis „Self-assessment of children at primary school“ deals with the self-assessment of children as a means leading to the all-round development of their personality. In the theoretical part, I focus on the relation between formative assessment and self-assessment suitable for primary school pupils and the relationship between self-assessment and self-regulation of learning. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wxtl4/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2019
- Supervisor: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Reader: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Autoregulace školního učení (ne)úspěšných žáků středních odborných škol
Venuše Kučerová -
Hodnocení učitele jako determinant utváření sebepojetí žáka
Markéta Caletková