Mgr. Markéta Caletková

Diplomová práce

Hodnocení učitele jako determinant utváření sebepojetí žáka

Teacher's evaluation as a determinant in forming child's self-conception
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení učitelů na prvním stupni základních škol a utváření sebepojetí žáků. V první části je přiblíženo školní hodnocení, jeho způsoby, typy, formy, hodnotící jazyky a funkce. Jsou zmíněny jednotlivé fáze hodnocení v procesu učení a kritéria, která se musí stanovit po vytvoření cíle a která vycházejí ze školního vzdělávacího plánu. Další kapitola je zaměřena …více
Abstract:
This diploma thesis deals with teachers' evaluation at the first grade of primary schools and its impact in forming of a pupil’s self-evaluation. The first part focuses on school evaluations, its methods, types, forms, evaluation languages and functions. There are described phases of evaluation in the process of teaching and criteria, which must be determined in order to create the goals of teaching …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy

Práce na příbuzné téma