Mgr. Lucie Kuncová
Master's thesis
Sebehodnocení na 1. stupni ZŠ
Self-assessment at the Primary School
Anotácia:
Diplomová práce ,,Sebehodnocení dětí na 1. stupni ZŠ“ pojednává o sebehodnocení dětí jakožto o prostředku vedoucím k všestrannému rozvoji jejich osobnosti. V teoretické části se zaměřuji na vztah formativního hodnocení a sebehodnocení, možnosti sebehodnocení v běžné výuce, na prostředky a způsoby sebehodnocení vhodné pro žáky prvního stupně základních škol a vztah mezi sebehodnocením a autoregulací …viacAbstract:
The thesis „Self-assessment of children at primary school“ deals with the self-assessment of children as a means leading to the all-round development of their personality. In the theoretical part, I focus on the relation between formative assessment and self-assessment suitable for primary school pupils and the relationship between self-assessment and self-regulation of learning. In the practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wxtl4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2019
- Vedúci: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Autoregulace školního učení (ne)úspěšných žáků středních odborných škol
Venuše Kučerová -
Hodnocení učitele jako determinant utváření sebepojetí žáka
Markéta Caletková