Efektivní využití PPC systémů k propagaci výrobků a služeb na internetu – Ondřej Novotný
Ondřej Novotný
Master's thesis
Efektivní využití PPC systémů k propagaci výrobků a služeb na internetu
Effective Use PPC to promote products services on the Internet
Abstract:
Tato práce s názvem Efektivní využití PPC systémů k propagaci výrobků a služeb na internetu je zaměřena na tradičních systémy adwords od Googlu a sklik od Seznamu, zbožových srovnávače a atribuční modely v Google analytics. V teoretické části je nastíněna historie internetu, vývoj online marketingu a jednotlivé marketingové nástroje a formy reklamy. Praktická část je rozdělena dle strategického zaměření …moreAbstract:
This thesis titled Effective Use PPC to promote products services on the Internet is focused on traditional systems AdWords from Google, Sklik from Seznam and attribution models in Google analytics. The theoretical part of the history of the Internet, the development of online marketing individual marketing tools forms of advertising. The practical part is divided according to the strategic focus of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 1. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53208
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2017
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Martin Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53208
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Optimalizace investic do online kanálů módní značky na základě atribučních modelů
Vít Bajgar -
Optimalizace investic dle atribučních modelů internetového marketingu
Patrik Kučera -
Marketing a obchodní modely v online sociální síti
Tomáš PERZL -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku
Lada Šilhavá -
PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku
Lada Šilhavá -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek