Bc. Marcela Krejčiříková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybrané společnosti

Marketing Strategy Of Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem „Marketingová strategie vybrané společnosti“ se zabývá problematikou strategického managementu. Obecným cílem je zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti Česká spořitelna a.s., posouzení výsledků jednotlivých analýz a uvedení závěrů z analýz plynoucích a uvedení možných doporučení pro tuto společnost. Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou …more
Abstract:
This bachelor's thesis entitled "Marketing Strategy of a Selected Company" deals with the issue of strategic management. The general objective is to evaluate Česká spořitelna's, a.s. current marketing strategy, to evaluate the results of the individual analyzes and to draw conclusions from the analyzes that follow and to indicate possible recommendations for the company. The thesis is divided into …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Reader: Ing. David Mareš, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní