Denisa VYLETOVÁ

Bakalářská práce

Komparace aktuální úrovně koordinačních schopností hráčů a hráček pozemního hokeje TJ Plzeň - Litice

Comparison of the current level of coordination abilities of the field hockey players from TJ Pilsen - Litice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá koordinačními schopnostmi hráčů a hráček pozemního hokeje z klubu TJ Plzeň - Litice. Cílem této bakalářské práce bylo srovnat aktuální úroveň koordinačních schopností hráčů a hráček pozemního hokeje z týmu TJ Plzeň - Litice pomocí testu IOWA - Brace. Práce obsahuje charakteristiku motorických schopností, koordinační schopnosti, pozemní hokej, pravidla pozemního hokeje …více
Abstract:
This bachelor thesis is focusing on coordination skills of players from field hockey club TJ Plzeň - Litice. Goal of this bachelor thesis is to compare the current level of coordination abilities of players from field hockey team TJ Plzeň - Litice using the IOWA - Brace test. This bachelor thesis contains chracteristic of motorial abilities, coordination abilities, field hockey, field hockey rules …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tereza Fajfrlíková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VYLETOVÁ, Denisa. Komparace aktuální úrovně koordinačních schopností hráčů a hráček pozemního hokeje TJ Plzeň - Litice. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání