Digitální distribuce hudebních nahrávek – Filip Vašíček
Filip Vašíček
Bakalářská práce
Digitální distribuce hudebních nahrávek
Digital Distribution of Music Recordings
Anotace:
Práce se zabývá vybranými online hudebními streamovacími servisy, které lze používat v českém prostředí. Srovnávací analýza porovnává klíčové parametry u jednotlivých služeb, a její součástí je finální vyhodnocení vhodnosti každé služby pro českého zákazníka na základě těchto parametrů. V hlavní části práce jsou uvedeny výstupy z hloubkových strukturovaných rozhovorů s respondenty z vybrané cílové …víceAbstract:
The thesis deals with selected online music streaming services which can be used in the Czech Republic. Comparative analysis compares key parameters for each service and includes a final evaluation of the suitability of each service for a Czech customer based on these parameters. In the main part of the thesis there are outcomes from in-depth structured interviews with respondents from the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vašíček, Filip. Digitální distribuce hudebních nahrávek. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kreativní pojetí poslechu hudby ve škole
Lucie KROUPOVÁ -
Vliv poslechu hudby na spiritualitu dnešních adolescentů
Simona KLICMANOVÁ -
Kreativní pojetí poslechu hudby ve škole
Lucie KROUPOVÁ -
Průmysl populární hudby v období legislativních proměn ochrany duševního vlastnictví v souvislosti s digitálním šířením hudby.
Jana Kukačková -
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
Eliška Drkalová -
Konzumace hudby generací Z v České republice
Eva Švédová -
Vlivy globalizace na hudební průmysl v oblasti populární hudby. Digitální distibuce a nezávislé hudební labely.
Šimon Martínek -
Průmysl populární hudby v období rozvoje internetu. Problematika stahování a sdílení hudby
Jana Kukačková