On-line marketing - website promotion analysis – Omar-Nikoloz Mikeltadze
Omar-Nikoloz Mikeltadze
Master's thesis
On-line marketing - website promotion analysis
Online marketing - Analýza propagace webových stránek
Abstract:
Práce analyzuje využití online marketingu a propagace webových stránek v obchodní praxi firem. Teoretická část výzkumu poskytuje rozsáhlý přehled hlavních typů a forem online marketingu a propagace webových stránek. Praktická část zkoumá marketingové a internetové propagační praktiky gruzínského vinaře Kakhetian Traditional Winemaking (KTW). Závěry práce umožňují porozumět hlavním výhodám a nevýhodám …moreAbstract:
The thesis analyzes the use of online marketing and website promotion in the business practice of companies. The theoretical part of the research provides an extensive overview of the main types and forms of online marketing and website promotion. The practical part investigates the online marketing and website promotion practices of the Georgian winemaker Kakhetian Traditional Winemaking (KTW). The …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74817
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2018
- Supervisor: Antonín Pavlíček
- Reader: Martin Potančok
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74817
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Návrh a realizace internetového obchodu s optimalizací pro vyhledávače
Robin Rozhon -
Návrh na zvýšení návštěvnosti internetových stránek pomocí optimalizace vyhledávačů
David Křetinský -
Návrh internetové marketingové kampaně pro fitness studio Gladork Gym
Martin Kahaj -
Analýza a návrh internetového obchodu pro knihkupectví
Otakar Hypš -
Analýza a návrh změn internetové propagace firmy Mlékárna Olešnice, RMD
Vladimír Hlaváček -
Návrh grafického designu pro Svitavskou nemocnici a.s.
Michal Dostál -
Analýza a návrh optimalizace internetového obchodu
Michal Szebesta -
Automatické zodpovídání dotazů a internetové vyhledávače
Matěj Štěpánek