Vliv značky na kupní chování spotřebitele – David Krouský
David Krouský
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
Cílem práce je vysvětlit fungování značky Toyota, kupní chování zákazníků a specifikaci faktorů ovlivňujících budoucí kupní rozhodování skupiny lidí, která stojí před nákupem automobilu.V teoretické části jsou popsány základy marketingu, marketingového řízení, marketingový mix a značková problematika obsahující prvky či proces budování značky. Dále je specifikováno kupní chování zákazníka zahrnující …víceAbstract:
The aim of this project is to explain the functioning of the Toyota brand image and the consumers perception and purchasing behavior of the brand. Consumption decision of prospective consumers is influenced by a range of factors and features of the brand. A Consumer Behavior Survey, is used in order to achieve this objective.The theoretical part describes the basics of marketing, marketing management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene -
Competitive intelligence v Ruské federaci na příkladu analýzy konkurenčního prostředí banky Sberbank
Andrei Kachanov -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Unifikované verifikační prostředí digitální části integrovaných obvodů se smíšenými signály pro automobilový průmysl
Samuel Petráš -
Environmentální politika a její dopad na automobilový průmysl v ČR
Pavlína Dohnalová -
Evropský automobilový průmysl v prostředí rostoucí konkurence Číny a Indie
Karel Kyncl -
Dopad nabídkových šoků na automobilový průmysl 2019 - 2022 a konsekvence pro hospodářskou politiku
Patrik Tunkl
Název
Vložil
Vloženo
Práva