David Krouský

Bakalářská práce

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
Cílem práce je vysvětlit fungování značky Toyota, kupní chování zákazníků a specifikaci faktorů ovlivňujících budoucí kupní rozhodování skupiny lidí, která stojí před nákupem automobilu.V teoretické části jsou popsány základy marketingu, marketingového řízení, marketingový mix a značková problematika obsahující prvky či proces budování značky. Dále je specifikováno kupní chování zákazníka zahrnující …více
Abstract:
The aim of this project is to explain the functioning of the Toyota brand image and the consumers perception and purchasing behavior of the brand. Consumption decision of prospective consumers is influenced by a range of factors and features of the brand. A Consumer Behavior Survey, is used in order to achieve this objective.The theoretical part describes the basics of marketing, marketing management …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses fxvov3 fxvov3/2
25. 3. 2020
Složky
Soubory
Mach, J.
25. 3. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.