Správanie a rozhodovanie spotrebiteľov na trhu farieb na vlasy – Monika Kandríková
Monika Kandríková
Diplomová práce
Správanie a rozhodovanie spotrebiteľov na trhu farieb na vlasy
Chování a rozhodování spotřebitelů na trhu barev na vlasy
Anotace:
Cílem závěrečné práce je popsat současnou situaci na trhu barev na vlasy v České republice a na základě vlastního výzkumu analyzovat chování a rozhodování spotřebitelů na tomto trhu. Cílem je dále využít získané informace k odhalení a charakterizování segmentů na trhu a následně zformulovat doporučení využitelné v marketingové komunikaci. První část teoretické práce je věnována obecným poznatkům o …víceAbstract:
The aim of the thesis is to describe the current situation in the hair colorants market in Czech Republic and to analyze consumer behavior and decision making in this market with use of a primary market research. The aim is to further use this obtained information to reveal and characterize segments in the market and then to formulate recommendations useful for marketing communication. The first part …víceAbstract:
Cieľom záverečnej práce je popísať súčasnú situáciu na trhu farieb na vlasy v Českej republike a na základe vlastného výskumu analyzovať správanie a rozhodovanie spotrebiteľov na tomto trhu. Cieľom je ďalej využiť získané informácie na odhalenie a charakterizovanie segmentov na trhu a následne sformulovať odporúčania využiteľné v marketingovej komunikácii. Prvá časť teoretickej práce je venovaná všeobecným …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50866
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Daniela Kolouchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50866
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebné chovanie v súčasnom hotelierstve
Nikoleta Feketeová -
Marketingový výzkum
Terézia Oravcová -
Spotrebné správanie na trhu s vybranými kozmetickými komoditami
Marcela Kántorová -
Správanie spotrebiteľa pri nákupe potravín
Zuzana Bartošková -
Správanie spotrebiteľa na trhu s kávou v ČR
Martin Jurkovič -
Nákupné správanie generácie Y na trhu kávy v Brne
Štefan Tuka -
Spotrebiteľ a jeho správanie na českom trhu s biokozmetikou
Júlia Samošiová -
Správanie domácností pri spracovaní ovocia v oblasti mimotržnej produkcie a identifikácia podnikateľských príležitostí
Denis Bolješik