Marketingová komunikace hlavního města Praha cílená na zahraniční turisty – Bc. Lucie Císařová
Bc. Lucie Císařová
Diplomová práce
Marketingová komunikace hlavního města Praha cílená na zahraniční turisty
Marketing communication of Prague aimed at foreign tourists
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci hlavního města Prahy cílenou na turisty. Cílem práce je zjistit, zda je současná komunikace Prahy dostatečná a jak město buduje svůj brand. Dále je cílem zjistit, jak je tento brand včetně jeho atributů vnímán a hodnocen z pohledů obyvatel České republiky i turistů. Výzkumná část práce je provedena analýzou marketingové komunikace Prahy spolu …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the marketing communication of the capital city of Prague aimed at tourists. The main goal of the work is to find out whether the communication of the city is sufficient, how the city builds its brand and how this brand, including its attributes, is perceived and evaluated from the perspective of the inhabitants of the Czech Republic and tourists. The research part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 2. 2021
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.S.Ed. Ph.D.
- Oponent: Martina Beránek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Praha jako kulturní značka
Barbora Pýchová -
Praha jako kulturní značka
Barbora Pýchová -
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
Nikola Lomenčíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva