Analýza kvality služeb ve vybraných kavárnách v Praze – Bc. et Bc. Tereza Lounová
Bc. et Bc. Tereza Lounová
Diplomová práce
Analýza kvality služeb ve vybraných kavárnách v Praze
Analysis of Service Quality at Selected Cafes in Prague
Anotace:
Diplomová práce analyzuje kvalitu poskytovaných služeb ve vybraných pražských kavárnách z hlediska komunikace a úrovně informovanosti obsluhujícího personálu v oblasti přípravy espressa dle dané certifikace. Dále práce zjišťuje a hodnotí poměr kaváren s nabídkou alternativních způsobů přípravy kávy a výběrové kávy a kaváren s běžnou nabídkou espressa. Zároveň jsou hodnoceny další parametry související …víceAbstract:
This Master's dissertation analyses the quality of service in preparation of espresso at selected Prague cafes with respect to the communication and the staff know-how of prescribed norms. The dissertation also evaluates and compares cafes offering alternative ways of preparation or select brands of coffee with those offering regular espresso only. A complementary analysis of other parameters associated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14365/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Blanka Zimáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOUNOVÁ, Tereza. \textit{Analýza kvality služeb ve vybraných kavárnách v Praze}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/fybt2n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Servis v kavárenství Praha vs.Vídeň
Lucie Leskovcová -
Analýza kvality služeb ve vybraných kavárnách v hlavním městě Praze
Kateřina Jindráčková -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Kvalita nabídky služeb vybraných pražských restaurací se zaměřením na španělskou kuchyni
Denisa Jarošová -
Kvalita služeb poskytovaná v příspěvkové organizaci Barevné domky Hajnice
Denisa Gallová -
Nabídka a kvalita služeb v gastronomii
Elizaveta Kuznetsova -
Kvalita života seniorů v zařízeních pobytových sociálních služeb v době současné pandemické situace na příkladu vybrané pobytové služby ve městě Orlová
Zuzana Habreková -
Kvalita nabídky a služeb restaurací nabízejících hispánskou kuchyni na vybraném území
Klára Prouzová