Pavlína Vodičková

Bakalářská práce

Motivace a bariéry účastníků dalšího formálního vzdělávání

Motivation and barriers of participants in further formal education
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje motivaci a bariérám účastníků dalšího formálního vzdělávání. Cílem práce je zjistit, jak jsou studenti programu Aplikovaná pedagogická studia ke studiu motivováni a jaké jsou jejich bariéry ve vzdělávání. V teoretické části je cílem vysvětlit pojem celoživotní vzdělávání a dále základní teorii související s motivací a bariérami při studiu. Empirická část je pak zaměřena na …více
Abstract:
The bachelor's thesis is devoted to the motivation and barriers of participants in further formal education. The goal of the thesis is to find out how students of the Applied Educational Studies program are motivated to study and what are their barriers in education. In the theoretical part, the aim is to explain the concept of lifelong learning and the basic theory related to motivation and barriers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. David Kryštof, Ph.D.
  • Oponent: Petr Adamec, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání