Motivace a bariéry účastníků dalšího formálního vzdělávání – Pavlína Vodičková
Pavlína Vodičková
Bakalářská práce
Motivace a bariéry účastníků dalšího formálního vzdělávání
Motivation and barriers of participants in further formal education
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje motivaci a bariérám účastníků dalšího formálního vzdělávání. Cílem práce je zjistit, jak jsou studenti programu Aplikovaná pedagogická studia ke studiu motivováni a jaké jsou jejich bariéry ve vzdělávání. V teoretické části je cílem vysvětlit pojem celoživotní vzdělávání a dále základní teorii související s motivací a bariérami při studiu. Empirická část je pak zaměřena na …víceAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to the motivation and barriers of participants in further formal education. The goal of the thesis is to find out how students of the Applied Educational Studies program are motivated to study and what are their barriers in education. In the theoretical part, the aim is to explain the concept of lifelong learning and the basic theory related to motivation and barriers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. David Kryštof, Ph.D.
- Oponent: Petr Adamec, Ph.D. MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program:
Aplikovaná pedagogická studia
Práce na příbuzné téma
-
Motivace dospělých k účasti na formálním vzdělávání u kombinované formy studia na vybraných vysokých školách
Petr KLAPETEK -
Celoživotní vzdělávání z pohledu dospělého jedince a jeho motivace ke kombinované formě studia
Marcela Haltufová -
Motivace k formálnímu vzdělávání studujících v kombinované formě studia
Natálie FAJTOVÁ -
Formální vzdělávání dospělých: Motivace pro opětovný vstup do systému formálního vzdělávání, koncepce slaďováním studijního, profesního a osobního života studentů kombinované formy studia Západočeské univerzity v Plzni
Dana GABRIŠOVÁ -
Further Education of Teaching Staff
Martin Brandstätter -
Motivace a bariéry seniora při vstupu do počítačového kurzu
Lucie Filipiová -
Návrat do formálního studia na vysoké škole ve vyšším věku: Motivace, bariéry, podpora
Martina Cholavová -
Motivace a bariéry absolventů kurzu chůvy ve společnosti Domestica, s.r.o. v období pandemie
Kateřina Pechová