Bc. Petr HOUZAR

Bachelor's thesis

Svátek sv. Sportovce

Kult sportovní osobnosti v marketingových komunikacích v období olympijských her od Barcelony po A

St. Athlete´s Festival
Anotácia:
Bakalářská práce Svátek sv. Sportovce je analýzou marketingových aktivit a reklamního využití nejlepších světových olympioniků. Práce se zaměřuje na období od olympijských her v Barceloně 1992 po olympijské hry v Aténách 2004. Z každé olympiády jsou vybrány dva nejvýstižnější případy muže a ženy, které jsou následně analyzovány. Teoretická část je zaměřena na výklad pojmu {\clqq}mluvčí`` jako spojení …viac
Abstract:
Bachelor work {\clqq}St. Athlete´s Festival`` is the {\clqq}marketing activities and advertising improvement`` analysis of the world-known athletes. This work is focusing on the period since Olympic Games in Barcelona till Olympic Games in Athens. From each Olympic Games are chosen two of the most exemplary cases of man and woman. This cases are analysed afterwards. Theoretical part is focused on the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2005
Zverejniť od: 5. 5. 2005
Identifikátor: 521

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOUZAR, Petr. Svátek sv. Sportovce. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications

Práce na příbuzné téma