Bc. Lukáš Vlk

Bakalářská práce

Marketingová kumunikace divadla Hybernia

Marketing Communication Of The Theatre Hybernia
Anotace:
Tato práce se zabývá teorií současného komerčního a uměleckého marketingu. Jsou definovány jejich formy, nástroje a odlišnosti. Práce je zaměřena na marketing v umělecké sféře, jedna kapitola je tedy věnována charakteristice divadla a jeho historickému vývoji. Hlavním cílem bakalářské práce je kritická analýza současné marketingové komunikace divadla Hybernia. Praktická část představuje jeho historii …více
Abstract:
This work deals with theories of contemporary commercial art and marketing. They are defined by their forms, tools and differences. Work is focused on arts marketing, one chapter is therefore devoted to the characteristics of the theater and its historical development. The main aim of the thesis is a critical analysis of current marketing communications Hybernia Theatre. The practical part presents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace