Vliv informací na spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji – Monika Strašíková
Monika Strašíková
Diplomová práce
Vliv informací na spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji
The Influence of Information on Consumer Behaviour in Soft Drinks Market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vliv informací na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice. Práce zkoumá spotřebitelské chování osob ve věkové kategorii 20–25 let a současně zjišťuje preference, názory a postoje konzumentů. Primárně se zaměřuje na problematiku racionality při spotřebě konkrétního nealkoholického nápoje. V diplomové práci jsou použity techniky marketingového výzkumu, a to dotazníkové …víceAbstract:
The thesis focuses on the way information influences the soft drinks market in the Czech Republic. It examines consumer behaviour of persons in the “20 to 25 years” age bracket and at the same time ascertains the consumers’ preferences, opinions, and attitudes. Its primary concern is the issue of rationality in relation to the consumption of a particular soft drink. The thesis employs marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78989
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2020
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Roman Fiala
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78989
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior in sugar free beverage market in China
Zixuan Wang -
Effects of Doppelgänger Campaigns on Consumer’s Image and Attitudes
Adam Blecha -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Racionalita versus iracionalita v manažerském rozhodování
Tereza Daňková