Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře – Ing. Kristýna Kadlecová
Ing. Kristýna Kadlecová
Bakalářská práce
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Marketing of the Gallery of the Central Bohemian Region in Kutná Hora
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je marketing galerií aplikovaný konkrétně na Galerii Středočeského kraje v Kutné Hoře. První část práce se věnuje definování a vysvětlení pojmů a teorii správného cíleného marketingu umění a kulturního dědictví. Zdrojem těchto informací je odborná literatura. Zároveň se v této části stručně porovnává současný marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře s marketingem …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is marketing of galleries applied specifically to Gallery of the Central Bohemian Region in Kutna Hora. The first part of thesis is dedicated to defining and explaining of therms and theory of the correct targeted marketing of arts and cultural heritage. The source of these informations is specialized literature. At the same time this section briefly compares the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j8o91/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Václav Jánoščík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social media marketing
Tatiana Vatrushkina -
Marketingová komunikace vybraných obchodních řetězců v České republice cílená na seniory
František Budař -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Lucie STEJSKALOVÁ -
Marketingová komunikace malé firmy
Pavla Brošková -
Cílená marketingová komunikace v rámci CCM software
Jonáš Mimra -
Specifika cílení marketingové komunikace na muže
Karyna Korsak -
Marketingová komunikace hlavního města Praha cílená na zahraniční turisty
Lucie Císařová