Marketingové komunikace společnosti Theo with the Boat – Michaela Procházková
Michaela Procházková
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace společnosti Theo with the Boat
Marketing Communication for Company Theo with the Boat
Abstract:
Bakalářská práce Marketingové komunikace společnosti Theo with the Boat je zaměřena na popis společnosti poskytující na řeckém ostrově Kythira jednodenní fakultativní (volitelné) výlety lodí na pláž Simos. Společnost Theo with the Boat v současné době nevyužívá pro prezentaci exkurzí svým klientům žádné nástroje marketingové komunikace, kromě reklamy Word of Mouth. Cílem bakalářské práce je vypracování …moreAbstract:
The bachelor thesis Marketing Communication for company Theo with the Boat describes a company which provides daily boat trips to Simos beach in Mediterranean Sea from Greek island of Kythira. The company Theo with the Boat does not use any marketing comunication tools to inform their customers except the Word of Mouth advertising. The aim of the bachelor thesis is to develop a marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROCHÁZKOVÁ, Michaela. \textit{Marketingové komunikace společnosti Theo with the Boat}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/fyplu8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Procházková, Michaela. Marketingové komunikace společnosti Theo with the Boat. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace
Kristýna Šteflová -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše
Andrea Truněčková -
Integrovaná marketingová komunikace vybrané destinace domácího cestovního ruchu
Eva Jelínková -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Marketingová komunikace destinace Liberecký kraj
Aneta Součková -
Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu
Jan FLESAR -
Marketingová komunikace destinace cestovního ruchu
Jan FLESAR