Personal Branding u vybrané cílové skupiny – Jana Hejná
Jana Hejná
Master's thesis
Personal Branding u vybrané cílové skupiny
Personal Branding for a selected target group
Anotácia:
Cílem diplomové práce je identifikovat přístupy k personal brandingu u vrcholových manažerů pracujících v korporacích. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v teoretické části byla provedena literární rešerše na téma brand management a personal branding. V praktické části jsou pak popsány výsledky výzkumu, shrnutí, diskuze a náměty pro budoucí výzkum. Pro naplnění cíle práce …viacAbstract:
The aim of the thesis is to identify approaches to personal branding among top managers working in corporations. The work is divided into a theoretical and a practical part, while in the theoretical part a literature search was conducted on the topic of brand management and personal branding. The practical part then describes the research results, summary, discussion and suggestions for future research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94560
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2024
- Vedúci: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Stanislav Tripes
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94560
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Personal branding a komunikace umělecké značky
Lucie Lustigová -
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Lenka Klímová -
Personální marketing
Tereza Chládková -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko