Marketingová stratégia pivovaru Steiger Vyhne, a.s. – Lucia Bc. Radová
Lucia Bc. Radová
Master's thesis
Marketingová stratégia pivovaru Steiger Vyhne, a.s.
Abstract:
Práca je rozdelená do dvoch častí. V teoretickej je popis marketingového procesu a marketingového prostredia.Praktická časť práce analyzuje postavenie firmy na trhu a stanovuje strategický marketingový plán, ktorý obsahuje zistené problémy podniku a stanovuje na ne príslušné stratégie tak ako na definované ciele marketingovej stratégie, ktoré sú rozdelené na kvalitatívne a kvantitatívne položky.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2800
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2007
- Supervisor: Jitka Nesnídalová
- Reader: Michal Kořínek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2800
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová podpora poistných produktov v SR
Stanislava Gazdová -
Spôsoby podpory predaja bankových služieb
Peter Horčiak -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Myšlení a reklama
Monika Bartoňová -
Generace Z – jejich hodnoty a reklama
Denisa Lainková -
Reklama módních světových značek na sociálních sítích
Valerija Borisova