Bc. Monika Bartoňová

Diplomová práce

Myšlení a reklama

Thinking and advertising
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na reklamu, její složky a především na souvislosti s jejím působením na lidskou mysl a chování. Teoretická část se zabývá pojmy, druhy reklamních médií a složkami, které reklama využívá, také lidským myšlením a aspekty reklamy na něj působících. Praktická část po té navazuje metodou rozhovoru, týkajícího se reklamy, konkrétní značky a závěrů z něj plynoucích.
Abstract:
This dissertation is focused on advertisement, its components and mainly on connection between human mind and behavior. The theoretical part, deals with a concepts, types of advertising media and components, which uses advertising, also human thinking and aspects of human reflecting on it. The practical part is followed by an interview concerning advertising, specific brand and results from it.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace