Podnikatelské koncepce a přístup k zákazníkům ve firmě Elceram, a.s. – Bc. Vendula Vávrová
Bc. Vendula Vávrová
Master's thesis
Podnikatelské koncepce a přístup k zákazníkům ve firmě Elceram, a.s.
business conception and approach to customers in Elceram, a.s. company
Abstract:
diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a podnikatelských koncepcí. Práce je rozdělena do dvou základních částí. První část ? teoretická - je věnována popisu marketingových činností, koncepcí a postupu v marketingovém řízení s akcentem na mezinárodní marketing. Druhá ? praktická část práce se zabývá analýzou marketingových činností, výrobního programu, politikou jakosti a přístupu k zákazníkům …moreAbstract:
this thesis deals with questions concerning marketing and business conceptions. The thesis is dividend into two basic parts. The first part ? theoretic ? is devoted to description of marketing activities, business conceptions and to procedure of marketing management with an emphasis on international marketing. The second ? practical part ? deals with the analysis of marketing activities, production …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁVROVÁ, Vendula. \textit{Podnikatelské koncepce a přístup k zákazníkům ve firmě Elceram, a.s.}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/fywpii/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vávrová, Vendula. Podnikatelské koncepce a přístup k zákazníkům ve firmě Elceram, a.s.. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová -
Příprava obchodní a marketingové strategie pro podnikatelský záměr skokového zvětšení malé společnosti.
Kateřina Kuncová -
Návrh marketingové strategie pro nový podnikatelský subjekt
Michael Uhrin -
Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt.
Martina Chmelíková