Podnikatelské koncepce a přístup k zákazníkům ve firmě Elceram, a.s. – Bc. Vendula Vávrová
Bc. Vendula Vávrová
Diplomová práce
Podnikatelské koncepce a přístup k zákazníkům ve firmě Elceram, a.s.
business conception and approach to customers in Elceram, a.s. company
Anotace:
diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a podnikatelských koncepcí. Práce je rozdělena do dvou základních částí. První část ? teoretická - je věnována popisu marketingových činností, koncepcí a postupu v marketingovém řízení s akcentem na mezinárodní marketing. Druhá ? praktická část práce se zabývá analýzou marketingových činností, výrobního programu, politikou jakosti a přístupu k zákazníkům …víceAbstract:
this thesis deals with questions concerning marketing and business conceptions. The thesis is dividend into two basic parts. The first part ? theoretic ? is devoted to description of marketing activities, business conceptions and to procedure of marketing management with an emphasis on international marketing. The second ? practical part ? deals with the analysis of marketing activities, production …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vávrová, Vendula. Podnikatelské koncepce a přístup k zákazníkům ve firmě Elceram, a.s.. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová -
Příprava obchodní a marketingové strategie pro podnikatelský záměr skokového zvětšení malé společnosti.
Kateřina Kuncová -
Návrh marketingové strategie pro nový podnikatelský subjekt
Michael Uhrin -
Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt.
Martina Chmelíková