Rozvoj všesmyslového vnímání dětí předškolního věku a jeho uplatnění ve výtvarných činnostech. (Keramická hlína jako medium vizuálně obrazných představ dětí). – Eva OSTROŽLÍKOVÁ
Eva OSTROŽLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj všesmyslového vnímání dětí předškolního věku a jeho uplatnění ve výtvarných činnostech. (Keramická hlína jako medium vizuálně obrazných představ dětí).
The development of sensual percepcion at pre-school children and its use in artisitc acitivities. (Ceramic soil as a medium of vizually metaforical imagination of children).
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje otázkám spojeným s možnostmi péče učitele mateřské školy o všesmyslový rozvoj, představivost a tvořivost dětí předškolního věku ve výtvarných činnostech. Jejich účinnost na rozvíjení výtvarně-estetického vnímání a výtvarného myšlení byla podněcována především aktivitami spojenými s vyjadřováním dětí prostřednictvím keramické hlíny. Teoretická část se zabývá hodnotou a důležitostí …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with issues connected with the kindergarten teacher?s possibilities of care of complex pre-school children sensory development, imagination and creativity in fine art activities. Their effectiveness on artistic and aesthetic perception and fine art thinking was induced mainly by activities connected with children?s expression through ceramic clay. The theoretical part concerns …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2014
Zveřejnit od: 1. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OSTROŽLÍKOVÁ, Eva. \textit{Rozvoj všesmyslového vnímání dětí předškolního věku a jeho uplatnění ve výtvarných činnostech. (Keramická hlína jako medium vizuálně obrazných představ dětí).}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/fyzaot/.
Jak správně citovat práci
OSTROŽLÍKOVÁ, Eva. Rozvoj všesmyslového vnímání dětí předškolního věku a jeho uplatnění ve výtvarných činnostech. (Keramická hlína jako medium vizuálně obrazných představ dětí).. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Didaktika výtvarné výchovy pro žáky se specifickými poruchami učení
Veronika Kriklová -
Výuka dějin umění prostřednictvím výtvarné akce - Didaktika dějin umění v 21. století
Romana Siebenbürgerová -
Didaktika kresby aneb Probudit oči
Alena PACKOVÁ -
Aplikace průřezových témat v rámci výtvarné výchovy
Katrin Pařízková -
Expresionismus v českém prostředí ve výuce výtvarné výchovy na 2. stupni základních škol
Klára Mrázková -
Didaktika animované tvorby s využitím digitálních technologií.
Pavel Trnka -
Surrealismus jako cesta k rozvoji mezipředmětových vztahů výtvarné a etické výchovy na 2. stupni základní školy
Michaela Svobodová -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková