Eva OSTROŽLÍKOVÁ

Bakalářská práce

Rozvoj všesmyslového vnímání dětí předškolního věku a jeho uplatnění ve výtvarných činnostech. (Keramická hlína jako medium vizuálně obrazných představ dětí).

The development of sensual percepcion at pre-school children and its use in artisitc acitivities. (Ceramic soil as a medium of vizually metaforical imagination of children).
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje otázkám spojeným s možnostmi péče učitele mateřské školy o všesmyslový rozvoj, představivost a tvořivost dětí předškolního věku ve výtvarných činnostech. Jejich účinnost na rozvíjení výtvarně-estetického vnímání a výtvarného myšlení byla podněcována především aktivitami spojenými s vyjadřováním dětí prostřednictvím keramické hlíny. Teoretická část se zabývá hodnotou a důležitostí …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with issues connected with the kindergarten teacher?s possibilities of care of complex pre-school children sensory development, imagination and creativity in fine art activities. Their effectiveness on artistic and aesthetic perception and fine art thinking was induced mainly by activities connected with children?s expression through ceramic clay. The theoretical part concerns …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2014
Zveřejnit od: 1. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 5. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OSTROŽLÍKOVÁ, Eva. Rozvoj všesmyslového vnímání dětí předškolního věku a jeho uplatnění ve výtvarných činnostech. (Keramická hlína jako medium vizuálně obrazných představ dětí).. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 1. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta