Arteterapie jako jedna z metod v sociální pedagogice – Bc. Erika Müllerová
Bc. Erika Müllerová
Master's thesis
Arteterapie jako jedna z metod v sociální pedagogice
Art Therapy as One of the Methods in Social Pedagogy
Abstract:
Předkládaná studie se zaměřuje na možnosti využití arteterapie v rámci sociální pedagogiky na běžné základní škole. Na základě studia odborné literatury v teoretické části práce docházíme k předpokladu, že aplikace arteterapie v praxi se zaměřuje na široké spektrum cílů a funkcí, které mohou být velmi prospěšné pro specifické skupiny jedinců. Výchozím předpokladem předkládané studie je zakotvenost …moreAbstract:
The study focuses on the possibilities of art therapy in the context of social pedagogy at the common primary school. Based on the study of scientific literature, in the theoretical part of the thesis we come to the assumption that the application of art therapy in practice focuses on a wide range of objectives and functions that can be very beneficial to specific groups of individuals. The underlying …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Müllerová, Erika. Arteterapie jako jedna z metod v sociální pedagogice. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
Simona Suchomelová -
Problematika koktavosti u žáků mladšího školního věku
Denisa Krajsová -
Pohybové aktivity pro nácvik chování žáků mladšího školního věku v mimořádných situacích způsobených říší hub, rostlin a živočichů
Helena Macholánová -
Artefiletický program pro děti předškolního věku
Iveta Bočáková