Didaktické hry v rámci zahradní pedagogiky – Bc. Štěpánka VÍTŮ
Bc. Štěpánka VÍTŮ
Diplomová práce
Didaktické hry v rámci zahradní pedagogiky
Didactic games within garden pedagogy
Anotace:
Cílem práce bylo vypracovat soubor didaktických her pro výuku přírodopisu vhodných pro realizaci na školní zahradě. Hry byly navrženy pro širší mezipředmětové využití pro druhý stupeň základní školy. Práce je tvořena dvěma částmi. První teoretická část byla zpracována jako literární rešerše pomocí českých a německých dostupných zdrojů. Praktická část obsahuje soubor her, tvořený metodikami pro učitele …víceAbstract:
The aim of this work was to create a set of didactic/methodological games for teaching biology, that would be appropriate to be realized on school gardens. The games were constructed for the broader cross-curricular usage within the secondary schools. The thesis consists of two parts. Firstly, the theoretical part was processed as literary research with the use of available Czech and German resources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Štěpánka Chmelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÍTŮ, Štěpánka. Didaktické hry v rámci zahradní pedagogiky. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Společný základ
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické hry a aktivizující výukové metody v praktickém vyučování pro obory pozemního stavitelství
Jakub Strýček -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Didaktické hry jako aktivizující metody v hodinách přírodopisu na základní škole
Jana Petrová -
Problematika mezipředmětových vztahů přírodopis - zeměpis - fyzika ve výuce tématu role vegetace v koloběhu vody v krajině na ZŠ z pohledu studentů učitelství přírodopisu pro ZŠ
Veronika RAJTMAJEROVÁ -
Zájem žáků základních a středních škol o vyučovací předměty přírodopis a biologie
Anna KORYŤÁKOVÁ -
Mezipředmětové vztahy fyzika - přírodopis ve výuce fyziky na ZŠ
Veronika PECHOVÁ -
Přírodopis jako námět do hodin výtvarné výchovy na 2. stupni základní školy
Natálie Dejlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva