Etická dimenze reklamy a význam reklamy ve výchovně vzdělávacím procesu – Klára ZAPLETALOVÁ
Klára ZAPLETALOVÁ
Bachelor's thesis
Etická dimenze reklamy a význam reklamy ve výchovně vzdělávacím procesu
Ethical Dimensions of Advertisement and the Importance of Advertisement in the Educational Process
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na etickou dimenzi reklamy a vliv reklamy na děti ve vzdělávacím procesu. Zabývá se problematikou masových médií, charakteristikou reklamy, reklamními prostředky a historií reklamy. Zmiňuje také regulaci reklamy a druhy zakázané reklamy. Dále práce pojednává o sportovní reklamě. Závěrem je návrh osnovy na Téma: rekla-ma v mediální výchově.Abstract:
This bachelor thesis is focused on the ethical dimension of advertising and the impact of advertising to children in the learning process. It deals with issues of mass media, characteristic of advertising, advertising resources and history of advertising. It mentions also the regulation of advertising and the types of prohibited advertising. Then it deals with sports advertising. Finally, it is suggested …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Accessible from:: 30. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2013
- Supervisor: ThMgr. Dušan Špiner, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAPLETALOVÁ, Klára. \textit{Etická dimenze reklamy a význam reklamy ve výchovně vzdělávacím procesu}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2013. Available from: https://theses.cz/id/fzculp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZAPLETALOVÁ, Klára. Etická dimenze reklamy a význam reklamy ve výchovně vzdělávacím procesu. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Physical Education and Sports / tělesná výchová - společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Vliv právní regulace reklamy na vybrané společnosti
Veronika Báborská -
Vliv regulace reklamy v tabákovém průmyslu
Kateřina Krobová -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Ochrana spotřebitele v České republice a vliv klamavé reklamy
Anna Meierová -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Regulace reklamy v televizním a rozhlasovém vysílání
Angelina Penkova -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Helena Simonová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights