Etická dimenze reklamy a význam reklamy ve výchovně vzdělávacím procesu – Klára ZAPLETALOVÁ
Klára ZAPLETALOVÁ
Bachelor's thesis
Etická dimenze reklamy a význam reklamy ve výchovně vzdělávacím procesu
Ethical Dimensions of Advertisement and the Importance of Advertisement in the Educational Process
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na etickou dimenzi reklamy a vliv reklamy na děti ve vzdělávacím procesu. Zabývá se problematikou masových médií, charakteristikou reklamy, reklamními prostředky a historií reklamy. Zmiňuje také regulaci reklamy a druhy zakázané reklamy. Dále práce pojednává o sportovní reklamě. Závěrem je návrh osnovy na Téma: rekla-ma v mediální výchově.Abstract:
This bachelor thesis is focused on the ethical dimension of advertising and the impact of advertising to children in the learning process. It deals with issues of mass media, characteristic of advertising, advertising resources and history of advertising. It mentions also the regulation of advertising and the types of prohibited advertising. Then it deals with sports advertising. Finally, it is suggested …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zverejniť od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2013
- Vedúci: ThMgr. Dušan Špiner, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAPLETALOVÁ, Klára. Etická dimenze reklamy a význam reklamy ve výchovně vzdělávacím procesu. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sports / tělesná výchová - společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vliv právní regulace reklamy na vybrané společnosti
Veronika Báborská -
Vliv regulace reklamy v tabákovém průmyslu
Kateřina Krobová -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Ochrana spotřebitele v České republice a vliv klamavé reklamy
Anna Meierová -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Regulace reklamy v televizním a rozhlasovém vysílání
Angelina Penkova -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Helena Simonová
Názov
Vložil
Vložené
Práva