Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře – Karolína Chvostková
Karolína Chvostková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře
Marketing Communication Analysis of the Travel Agency
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace anonymizované cestovní kanceláře, která se specializuje především na zájezdy v oblasti afrického kontinentu. Cílem práce je zjistit potřeby potenciálních zákazníků a do jaké míry jsou ovlivněni marketingovou komunikací společnosti na sociálních sítích při rozhodování o koupi zájezdu a výběru vhodné cestovní kanceláře. Získaná data jsou …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the marketing communication of an anonymous travel agency that specializes primarily in African tours. The thesis seeks to ascertain potential customers' desires and the degree to which they are affected by the company's marketing contact on social media when deciding to purchase a tour and selecting a suitable travel agent. The information gathered is processed and analysed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143356
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedoucí: David Grendysa
- Oponent: Kamila Poláková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán na založení cestovní kanceláře AWESOME travel
David Branžovský -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Analýza služeb cestovní kanceláře Travel & Bussiness Centre s.r.o. se zaměřením na svatební zájezdy v zahraničí
Erik Jahnický -
Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.
Anežka ZBOROŇOVÁ -
Návrh vhodných odporúčaní pre zvýšenie konkurencieschopnosti cestovnej kance-lárie Alfa Travel
Matej Štefanka -
Analýza a návrh marketingové strategie cestovní kanceláře Melissa Travel, s.r.o.
Kamila Dalecká -
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel
Karolína Kristová -
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Pavel Bureš