Kiu Hei Yeung

Bakalářská práce

Marketing Strategy of Foodpanda

Marketingová strategie společnosti Foodpanda
Anotace:
Foodpanda je jednou z předních platforem online dodávek potravin, buduje silnou značku a získává vysoký podíl na stávajících trzích. Marketingová strategie je důležitým faktorem úspěchu, tento článek si proto klade za cíl analyzovat a zjistit důvody a faktory toho, jak Foodpanda uspěla na trhu. Tato práce bude analyzovat trend v odvětví dodávek potravin a pomocí SWOT a Porterovy analýzy pěti sil zjistit …více
Abstract:
Foodpanda is one of the leading online food delivery service platforms, it builds strong branding and gains high market share in the existing markets. The marketing strategy is the important successful factor behind it, thus this thesis aimed to analyse and find out the reasons and factors how Foodpanda can gain success in the markets. The thesis will analyse the food delivery industry trend, and through …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82557

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business