Využití optického sledování polohy v herním engine – Bc. Pavel Křupala
Bc. Pavel Křupala
Bakalářská práce
Využití optického sledování polohy v herním engine
Usage of the optical tracking in a game engine
Anotace:
Bakalářská práce se zabýva propojením zařízení OptiTrack a Wii Remote pomocí skriptovacího jazyka Python. Cílem bylo prezentovat možnost využití těchto zařízení v Blender Game Enginu.Abstract:
Bachelor's Thesis is focused on connecting OptiTrack and Wii Remote devices using Python scripting language. The goal was to present possibilities of using such devices in Blender Game Engine.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mu0dj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Tobola, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Blender Game Engine a jeho aplikace
Michael ŽÍDEK -
Development 2D Puzzle / Action Game in the Physical Engine Farseer
Peter Slivoš -
2.5D hra v Unreal Engine
Štěpán ŠUMPÍK -
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák