Vliv morfologických a fonologických dovedností na čtení – Veronika POKORNÁ
Veronika POKORNÁ
Master's thesis
Vliv morfologických a fonologických dovedností na čtení
The influence of morphological vs. phonological awareness on reading
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena za zkoumání vlivu fonologických a morfologických dovedností na čtení u žáků I. stupně základní školy. Zkoumání vlivu morfologických dovedností na čtení bylo až donedávna ponecháno stranou zájmů výzkumníků. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá charakteristikou závislých proměnných (rychlost čtení, porozumění čtenému) i …moreAbstract:
The aim of this thesis is to research the influence of phonological and morphological awareness on reading of primary school children (second to fifth grade). Until recently, the research of morphological influence on reading had received little attention by researchers and educators. The thesis is divided into two parts ? the theoretical and practical part. The theoretical part is concern with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2012
Accessible from:: 24. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Jošt, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POKORNÁ, Veronika. \textit{Vliv morfologických a fonologických dovedností na čtení}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Pedagogical Fakulty. 2012. Available from: https://theses.cz/id/g03wps/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POKORNÁ, Veronika. Vliv morfologických a fonologických dovedností na čtení. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyMaster programme / field:
Secondary School Teaching / ČJ-NJ/SŠ
Theses on a related topic
-
Porozumění čtení hádanek a přísloví u žáků 1. stupně základní školy logopedického typu
Tereza HOLÁ -
Vliv čtenářské dílny na porozumění čtení u žáků 1. stupně ZŠ
Kristýna BLAŠKOVÁ -
Porozumění čtení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Iveta Pončáková -
Vliv dysfázie na vývoj a porozumění čtení
Martina DUNIČKOVÁ -
Vliv dysfázie na vývoj a porozumění čtení
Martina DUNIČKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights