Efektivní uplatňování nástrojů sportovního marketingu u profesionálních fotbalových klubů – Eliška Gutwirthová
Eliška Gutwirthová
Bakalářská práce
Efektivní uplatňování nástrojů sportovního marketingu u profesionálních fotbalových klubů
The effective uses of sports marketing tools for professional football clubs
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na uplatňování nástrojů sportovního marketingu v profesionálním fotbalovém prostředí. V teoretické části je pozornost věnována sportu a jeho významem ve společnosti. Dále se zaměřuje na popsání eticky problematických otázek, které se ve světě sportu řeší nejčastěji. Z velké části se věnuje sportovnímu marketingu a jeho jednotlivým nástrojům. Praktická část se zabývá představením …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the uses of sports marketing tools in the professional football environment. The theoretical part focuses on sport and its importance in society. Furthermore, it focuses on describing the ethically problematic issues that are most often addressed in the world of sport. Much of it is devoted to sports marketing and its various tools. The practical part deals with the introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lr2nc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha
Zdeněk Grosman -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Sportovně-ekonomická analýza AC Sparta Praha
Hlaváček Hlaváček -
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE FOTBALOVÉHO KLUBU AC SPARTA PRAHA
Denisa Doležalová -
Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha
Matúš Madaras -
Finanční analýza a analýza konkurenční pozice společnosti AC Sparta Praha fotbal, a.s.
František Dekař -
Analýza sponzorských aktivit fotbalového klubu AC Sparta Praha: změna strategického sponzora
Ondřej Adámek -
Ocenění fotbalového klubu AC Sparta Praha
Cong Thanh Hoang