Bc. Adriana ŠNAJDROVÁ

Bachelor's thesis

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika

Creative advertising strategy in Czech TV advertising for periodicals
Abstract:
Jedním z faktorů úspěšné reklamy je kreativní strategie navazující na strategii marketingo-vou. Kreativní strategie se skládá z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a společně podmiňují originalitu a úspěšnost reklamy. Tato práce se zabývá reklamní kreativní strategií v české televizní reklamě na periodika. Teoretická část poskytuje náhled do obecných zásad a charakteristik této problematiky …more
Abstract:
One of the factors of a successful commercial is creative strategy, which follows good marketing strategy. Creative strategy consists of 5 parts that interact with each other and together make the originality and success of the commercial. This thesis deals with advertising creative strategy in Czech television commercials for periodicals. The Theoretical part provides an insight into general principles …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier: 13638

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠNAJDROVÁ, Adriana. Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe