Lenka Melounová

Bakalářská práce

Humor v reklamě

Humour in advertisement
Anotace:
Bakalářská práce Humor v reklamě se zaměřuje na tvorbu reklamy s použitím emocionálního apelu humoru. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám reklamou, psychologií reklamy, emocemi a emocionálními apely, jež se v reklamě používají, především apelem humoru. Praktická část obsahuje analýzu průzkumu zaměřeného na efektivitu humoru v reklamě, analýzu vybrané reklamní …více
Abstract:
The Bachelor Thesis Humour in advertisement is focused on creating humorous advertisements. The Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is about advertisement, psychology of advertisement, emotions and emotional appeals that are used in advertising, primarily appeal humour. The practical part includes analysis of the survey focused on the effectiveness of humour …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
  • Vedoucí: Eva Kašparová
  • Oponent: Jana Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50455