Bc. Jana Hůlová

Master's thesis

Firemní kultura jako marketingový nástroj

Company culture as a marketing tool
Abstract:
Diplomová práce představuje podstatu a důležitost firemní kultury, analyzuje její teoretické aspekty a ukazuje odlišné způsoby jejího měření. Dále osvětluje její vliv na odlišení a zapamatovatelnost pro potenciální i stávající zákazníky, budování efektivního a spolehlivého vztahu s dodavateli, a především na získání a udržení spokojených zaměstnanců, jakožto klíčových nositelů firemní kultury. Autorka …more
Abstract:
The thesis presents the essence and importance of corporate culture, analyzes its theoretical aspects and shows different ways of measuring. Furthermore, it explains its influence on differentiation and memorization for potential and existing customers, building an effective and reliable relationship with suppliers and above all on satisfied employees as key carriers of corporate culture. The author …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 7. 2020
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ilona Toufarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní