Bc. Jana Hůlová
Master's thesis
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Company culture as a marketing tool
Abstract:
Diplomová práce představuje podstatu a důležitost firemní kultury, analyzuje její teoretické aspekty a ukazuje odlišné způsoby jejího měření. Dále osvětluje její vliv na odlišení a zapamatovatelnost pro potenciální i stávající zákazníky, budování efektivního a spolehlivého vztahu s dodavateli, a především na získání a udržení spokojených zaměstnanců, jakožto klíčových nositelů firemní kultury. Autorka …moreAbstract:
The thesis presents the essence and importance of corporate culture, analyzes its theoretical aspects and shows different ways of measuring. Furthermore, it explains its influence on differentiation and memorization for potential and existing customers, building an effective and reliable relationship with suppliers and above all on satisfied employees as key carriers of corporate culture. The author …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o1jne/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 7. 2020
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Systém měření spokojenosti zaměstnanců společnosti Office Depot
Jarmila Zálešáková -
Měření spokojenosti zaměstnanců v Rožnovském pivovaru
Petra Graclíková -
Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple
David Kubáč -
Měření spokojenosti zaměstnanců společnosti XY
Libuše Pavlíková -
Posouzení motivace a spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
René Lošáková -
Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s.
Lucie Píšťková -
Měření spokojenosti zaměstnanců Úřadu práce, Kontaktního pracoviště Otrokovice
Lucie Píšťková -
Měření spokojenosti zákazníků, využití ke zvyšování výkonnosti firmy
Šárka Najmanová