Vergleich der Lehrwerken für Deutsch und Englisch für Anfänger in Bezug auf Themen und Texte, Wortschatz und Grammatik – Bc. Ivona Pospíšilová
Bc. Ivona Pospíšilová
Diplomová práce
Vergleich der Lehrwerken für Deutsch und Englisch für Anfänger in Bezug auf Themen und Texte, Wortschatz und Grammatik
Comparison of textbooks for English and German for beginners in terms of themes and texts, vocabulary and grammar
Abstract:
In my diploma thesis I am dealing with the compare of schoolbooks for English and German language. The theoretical part deals with the language policy within the European Union, thereafter I am focusing on the language policy of the Czech primary schools. In the next part I am dealing with tasks of the tertiary didactics for German language, which is in most cases taught as the second language. The …víceAbstract:
Ve své diplomové práci se zabývám srovnáním učebnic pro anglický a pro německý jazyk. V teoretické části zkoumám jazykovou politiku v rámci Evropské unie, dále se pak soustřeďuji na jazykovou politiku na českých základních školách. V další části řeším úkoly terciální didaktiky pro německý jazyk, který se nejčastěji vyučuje jako druhý cizí jazyk. Praktická část diplomové práce obsahuje analýzy jazykových …víceKlíčová slova
Language variety foreign language teaching language policy the conception of textbook analysis of textbook tasks of tertiary didactics teaching by Deutsch mit Max Vícejazyčnost výuka cizích jazyků jazyková politika učebnice a její pojetí analýza učebnice úkoly terciální didaktiky výuka podle Deutsch mit Max.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ywwen/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POSPÍŠILOVÁ, Ivona. \textit{Vergleich der Lehrwerken für Deutsch und Englisch für Anfänger in Bezug auf Themen und Texte, Wortschatz und Grammatik}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/g0ua39/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Lehrwerkanalyse. Heute haben wir Deutsch 1
Jiřina Štůralová -
Geni@l klick Lehrwerkanalyse im Kontext der Tertiärsprachendidaktik
Martina Sedláčková -
Motivation im Kontext der Tertiärsprachendidaktik
Michaela Fopová Buchbergerová -
Form des Fernunterrichts bevorzugt von Studierenden des 3. Studienjahres der Präsenzform des Bachelorprogramms „Deutsch mit dem Schwerpunkt Sprachausbildung“ des Lehrstuhls für deutsche Sprache und Literatur während der Covid-19-Pandemie
Kristýna Valášková -
Vergleichende Analyse von Lehrwerken "Tangram1" und "Sprechen Sie Deutsch?1." aus der Sicht der Grammatik- und Wortschatzvermittlung im internationalen Vergleich
Klára Kočvarová -
Einfluss der Hörübungen auf die Artikulation der deutschen Laute von den Schülern an der Grundschule mit dem Lehrwerk "Deutsch mit Max"
Jana Červinková -
Svátky a zvyky v německy mluvících zemích- doplňkový materiál k učebnici Start mit Max 2
Martina Jedličková -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová