Veronika Pippalová

Bakalářská práce

Marketingová strategie ve společnosti AUDIT MAX, s.r.o.

Marketing Strategy in AUDIT MAX, s.r.o. Company
Anotace:
Bakalářská práce zmapuje stávající stav marketingového mixu jmenované firmy, zpracuje SWOT analýzu k tématu a navrhne přizpůsobení marketingového mixu budoucím cílům a příležitostem. Cíle bude dosaženo zjišťováním stávajících skutečností, provedením zjednodušené analýzy PESTLE a sestavením SWOT matice opatření. Očekávaným výstupem by měly být pro společnost použitelné návrhy a doporučení a shrnuté …více
Abstract:
Bachelor thesis maps the current state of the marketing mix of the mentioned company, makes into the SWOT analysis on the topic and suggests the adaptation of the marketing mix for future goals and opportunities. The goal will be achieved by identifying current facts, implementation of simplified PESTLE analysis and SWOT matrix of precaution. The expected output of this thesis should have been the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: Taťána Kozlová
  • Oponent: Šárka Polanecká

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26268

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management