Nikola Čukanová

Bachelor's thesis

Role začínající učitelky v mateřské škole

The role of beginning teacher in kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o adaptaci a začleňování nově nastupující učitelky do podmínek mateřské školy. Práce je pojata z pohledu začínající učitelky, která vedla terénní výzkum za použití metody autoetnografie, rozhovorů a zúčastněného pozorování. Jedná se o autoetnotrafický popis prvních šesti měsíců v novém prostředí a v nové roli, tedy vedle vlastního procesu adaptace zahrnuje také přiblížení …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the adaptation and integration of a new teacher into the conditions of kindergarten. The work is conceived from the point of view of a beginning teacher who conducted the field research by using the method of autoetnography, interviews and participatory observation. It is an autoetnotraphatic description of the first six months in a new environment and in a new role, …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Lada Viková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Čukanová, Nikola. Role začínající učitelky v mateřské škole. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická