Uplatňování vybraných strategických analýz ve firmě GEMO OLOMOUC, spol. s.r.o. – Zdeňka Bazínková
Zdeňka Bazínková
Bakalářská práce
Uplatňování vybraných strategických analýz ve firmě GEMO OLOMOUC, spol. s.r.o.
Application of Selected Strategic Analysis in the Company GEMO OLOMOUC, Co. Ltd.
Anotace:
Úvodem bakalářské práce jsou charakterizovány základní pojmy a analýzy strategického managementu podle odborné literatury. Následuje představení stavební firmy Gemo. Na této společnosti jsou aplikovány analýzy a identifikovány prvky strategického řízení. Cílem bakalářské práce je vyhledat strategické analýzy, které firma provádí. Následně jsou provedeny vlastní vybrané strategické analýzy ve firmě …víceAbstract:
In the introduction of this bachelor thesis are characterized basic concepts and analysis of strategic management according to literature. After it, building company named Gemo is presented. On this company are applied analyses and identificated elements of strategic management. The aim of this bachalor thesis is find strategic analysis, which it´s done by the company. After, it´s done own selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Daniela NAVRÁTILOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bazínková, Zdeňka. Uplatňování vybraných strategických analýz ve firmě GEMO OLOMOUC, spol. s.r.o.. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Strategie rozvoje firmy
Vojtěch Maar -
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Jakub Juhás -
Strategie rozvoje společnosti
Dariusz Płonka -
Strategie rozvoje Školního zemědělského podniku Nový Jičín
Mikulová Mikulová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň
Název
Vložil
Vloženo
Práva