Analýza reálných dat maloobchodu – Tra My Nguyenová
Tra My Nguyenová
Bakalářská práce
Analýza reálných dat maloobchodu
Analysis of Real Retail Data
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu reálných dat získaných z maloobchodu specializovaného na prodej smíšeného sortimentu. Hlavním cílem práce je identifikovat zajímavé vztahy a poznatky, které budou prakticky využitelné a přinesou majiteli co největší přínos. V teoretické části práce je provedena důkladná rešerše dostupných literárních záznamů zabývajících se danou problematikou, která poslouží …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the analysis of real data obtained from a retail store specialized in selling a mixed assortment of goods. The main objective of the thesis is to identify interesting relationships and insights that will be practically usable and provide the owner with the greatest possible benefit. In the theoretical part of the thesis, a thorough review of available literary records …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
- Vedoucí: David Chudán
- Oponent: Petr Máša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94282
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vztahů
Marek Nesiba -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza návštěvnosti internetového obchodu
Kateřina Svobodová -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Štěpánka Havlová -
Analysis of Client and Product Base: Specifics of Retail Transaction Data
Ondřej Sokol -
Consumer Behavior Analysis on the Cosmetic Salons Market
Kira Karataeva