Proměny charakteru školy ve společnosti očima seniorů – Bc. Anna Štěpánková
Bc. Anna Štěpánková
Bakalářská práce
Proměny charakteru školy ve společnosti očima seniorů
Changes of a school character in the eyes of seniors
Anotace:
Bakalářská práce Proměny charakteru školy ve společnosti očima seniorů mapuje rozdíly, k jakým proměnám v charakteru vzdělávání došlo očima generace dnešních seniorů. Práce se zabývá vznikem školy a rolí vzdělávání v životech jedinců žijící v moderní společnosti, která se neustále a dynamicky proměňuje. Teoretická část vysvětluje zákonitosti předcházející vzniku výzkumu, který byl nosným materiálem …víceAbstract:
The bachelor thesis The Changes of a School character in the eyes of seniors describes the changes that have occurred in a school character in the eyes of the senior generation. The thesis deals with the emergence of the school and the roles of education in the lives of individuals living in a modern society, which is constantly and dynamically transformed. The theoretical part of the thesis explains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/glhwc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Markéta Sedláková
- Oponent: Mgr. Radmila Dačevová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměna role umělce ve společnosti v průběhu pěti set let
Markéta Petrášová -
Proměny prostředí v souvislosti s proměnami ve společnosti
Libor SVOBODA -
Proměna role ženy ve společnosti v období první republiky a její vliv na ženské módní odívání
Eliška HESOVÁ -
Proměny pojetí moci ve filozofii 20. století. Idea moci: od řádu k individuu
Veronika Ježková -
Zánik či proměna občanské společnosti ve vybraných venkovských regionech v letech 1938-1945 (komparace)
Markéta Kohoutová -
Proměna sociálního postavení dítěte ve společnosti od novověku do současnosti
Lucie BEZAČINSKÁ -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka