Martina TICHÁ
Bachelor's thesis
Hudba v reklamě
Music in Advertising
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - část teoretickou, která pojednává nejprve o funkci reklamy, její historii a vývoji obecně, dále o významu hudby a způsobu jejího využití v reklamě a nakonec také o reklamě v USA, neboť právě Spojené státy jsou v oblasti reklamní tvorby světovou velmocí. Probíhá zde řada zajímavých výzkumů v oblasti reklamy a marketingu, sleduje se chování zákazníka ve spojitosti …moreAbstract:
The bachelor thesis is divided into two parts - first, theoretical part describes the functions, history and developments of advertisement, the significance of music and its use in advertisement. It also describes advertisement it the USA, as the country is the world leader in the field of advertisement. A lot of interesting research focusing on advertisement and marketing is carried out there, as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Eva Novotná
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TICHÁ, Martina. Hudba v reklamě. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Popularization of Music and Organization of Music Life
Theses on a related topic
-
Hudba a zvuk v televizní reklamě
Pavel Hořejš -
Hudba v televizních reklamách a její možné působení na diváka
Lucie Kalandříková -
Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televizi
Barbora Hamáčková -
Populární hudba v reklamě
Anna Hunáková -
Analýza hudby v rádiových reklamách a její možné působení na posluchače
Lucie Kalandříková -
Hudba v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny
Jana Vaňková -
Úloha hudby v reklamě
Mária Žilecká -
Hudba v reklamě
Kristýna Edingerová